• Snelle levering
  • Eigen showroom
  • GRATIS digitale proefdruk
  • GRATIS verzending

FAQ

Algemeen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Jobo Promotions streeft ernaar je bestelling binnen 5 tot 8 werkdagen na akkoord proefdruk te versturen. Wanneer je een order plaatst vind je de leverdatum terug op de orderbevestiging. Mocht je de order eerder willen ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik een artikel zoeken?
Op de ‘homepage’ van Jobo Promotions kunt u het product ingeven wat u zoekt in het zoek venster. Hierna selecteert u het product wat u wilt bestellen.

Tevens kunt u via onze website in het linker paneel de categorie waaruit u een product wilt bestellen aanklikken en vervolgens voor wie het product is. U heeft hier 3 opties, namelijk: dames, heren of kinderen. Hierna kunt u het product selecteren dat u wilt gaan bestellen.
Hoe neem ik contact op met Jobo Promotions?
U kunt contact opnemen met Jobo Promotions via telefoon: 0418-511972, of email adres: info@jobopromotions.nl. Onze helpdesk zal u dat graag te woord staan.
Hoe moet ik een bedrukt artikel wassen?
Het is altijd fijn om uw medewerkers van bedrukte promotie- en bedrijfskleding te voorzien, maar er rijzen soms vragen bij het wassen ervan. Om uw kleding mooi te houden, is het belangrijk om deze op de juiste manier te verzorgen:

◾Nieuwe gekleurde, bedrukte kleding kan een overmaat aan kleurstof bevatten. Was daarom deze artikelen eerst enkele keren apart met de hand in een sop met fijn wasmiddel. Na enkele malen kunt u het meedraaien met het bonte wasprogramma van uw wasmachine

◾Bedrukte kleding niet hoger dan 40ºC wassen.

◾Draai de kleding binnenstebuiten voor ze in de wasmachine gaan

◾Nylon producten mogen nooit in de wasmachine en/of droger. Deze producten kunnen het beste worden gereinigd met een vochtig sponsje op de vuile plek. Het blijft het mooist bij een korte handwas. Voor alle andere kleding met bedrukking adviseren we ook om deze NIET in de droogtrommel te doen

◾Gebruik best een vloeibaar wasmiddel bij bedrukt textiel, dat is minder agressief dan poeder.

◾Doe ritssluitingen dicht voor ze in de wasmachine gaan

◾Gebruik nooit chloorbleekmiddel

◾De bedrukking nooit strijken. Draai het kledingstuk binnenstebuiten en zorg dat het strijkijzer op de laagste warmte stand staat. Strijk de bedrukking aan de binnenkant en leg er eventueel nog een zakdoek over.

◾Als je kleding direct na het wassen ophangt, krijg je minder kreuken en voorkom je slijtage en beschadiging op de bedrukking.

.
Maattabellen bij producten
Bij de informatie van een artikel worden de afmetingen van de verschillende maten in centimeters vermeld, hierbij geldt een tolerantiemarge van 5 %. Dit kun je als indicatie gebruiken voor het kiezen van de juiste maat. Tevens wordt er vaak vermeld of het artikel een strakke of losse pasvorm heeft. Houdt hiermee ook rekening bij de maatkeuze. Jouw bestelling wordt op maat gemaakt, ruilen is daarom niet mogelijk.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Via Jobo Promotions kunt u in een paar eenvoudige stappen uw bestelling plaatsen. Indien u vastloopt tijdens het plaatsen van uw bestelling, kunt u op Bestelproces klikken om het proces na te lezen. Mocht u er nog niet uitkomen met uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Bij Jobo Promotions kunt u op onze website niet uw status van uw bestelling zien. Bij Jobo Promotions krijgt u namelijk na elke actie die u uitvoert een e-mail van ons.

Voorbeeld: Indien u akkoord geeft op uw offerte, krijgt u van ons een orderbevestiging waar in staat wat u verder moet doen. Zo houden wij u op de hoogt van uw bestelling per e-mail.

Mocht tussentijds nog willen weten hoe het met uw bestelling staat, kunt u altijd contact opnemen per telefoon of mail.
Hoe kan mijn bestelling nog geannuleerd worden?
Indien u uw bestelling nog zou willen annuleren kan dat niet altijd. Zo kunt u de bestelling nog wel annuleren indien de artikelen nog niet besteld zijn door ons. De producten worden besteld na de akkoord op de orderbevestiging. Dat is namelijk het laatste punt voor uw bestelling in productie genomen wordt. Mocht u uw bestelling nog willen annuleren, adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij hier snel op in kunnen spelen.
Welke druktechnieken gebruiken jullie?
Bij Jobo Promotions hebben wij diverse druktechnieken in eigen huis om uw opdruk op het door u bestelde product te bedrukken. Zo hebben wij onder andere apparatuur voor zeefdruk, transfers en borduring. Voor verder mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Hoe is de kwaliteit van de bedrukking?
Indien u een order plaatst bij Jobo Promotions adviseren wij u aan te geven voor welke situatie uw opdruk is, zodat wij goed in kunnen schatten welke materialen het best geschikt is voor uw situatie. Wij voeren ook regelmatig een steekproef uit. Dit houdt in dat wij één test shirt mee bedrukken met uw order om deze te wassen. Na het wassen wordt dan bekeken hoe de kwaliteit van uw bedrukking is. Via deze methode kan Jobo Promotions voortdurend haar kwaliteit blijven garanderen.
Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?
Wanneer u een bestelling plaatst kunt u uw logo aanleveren met verschillende extensies. Wij verzoeken u om de extensie te gebruiken die wij aanraden, dit om het proces te soepeler te laten lopen. Indien u een ander bestandstype aanlevert kan het zijn dat wij het logo nog moeten aanpassen voor onze apparatuur

De gewenste extensies zijn pdf / eps / jpg / ai
Kan ik zelf textiel aanleveren?
Mocht u zelf al textiel hebben of kunt u zelf de textiel aanleveren dan is dit ook mogelijk. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen zodat wij weten wat de bedoeling is. Wel krijgt u gewoon een offerte, een proefdruk en een orderbevestiging voordat uw bestelling in productie wordt genomen.
Hebben jullie ook een prijslijst?
Door de vaak wisselende prijzen van de leveranciers van Jobo Promotions, is het haast onmogelijk om vaste prijslijsten te hebben. Ondanks die wisselende prijzen heeft onze verkoop afdeling wel een up-to-date prijslijst. Gelieve voor prijzen contact opnemen met onze verkoopafdeling via verkoop@jobopromotions.nl.
Wat is de minimale oplage voor een bestelling?
Bij Jobo Promotions bestaat er geen minimale oplage voor een bestelling. Wel is er een verschil in prijs wanneer u 1 of 100 stuks bestelt van een product. Wanneer onze verkoop afdeling merkt dat u goedkoper uit kunt zijn zullen wij contact met u opnemen om de mogelijkheden met u door te nemen.

Voorbeeld: Indien u een één t-shirt wilt bestellen is het voordeliger om er een transfer op te zetten. U kunt er dan ook voor kiezen om gebruik te maken van onze ‘creator’. Via dit systeem kunt u zelf uw shirt ontwerpen en hebt u uw bestelling voordelig en snel in huis. Mocht u méér dan 10 shirts willen bestellen kunt u ook voor zeefdruk kiezen.

Bezorgen

Kan het afleveradres anders zijn dan mijn factuuradres?
Jobo Promotions zorgt ervoor dat u uw bestelling krijgt waar u het wenst te ontvangen. Wij sturen uw factuur op naar het de contact gegevens die u ingeeft bij uw offerte aanvraag. Mocht u een ander afleveradres prefereren, dan kunt u dit doorgeven aan ons door het in te vullen in het veld ‘opmerkingen’. Tevens kunt u dit mailen naar info@jobopromotions.nl of kunt u bellen naar 0418-511972.

Let op: Indien uw bestelling in productie is genomen en u wilt uw afleveradres wijzigen is het mogelijk dat uw bestelling al verzonden is. In dit geval kunt u het adres niet meer wijzigen. Om die reden verzoeken wij u een adreswijziging zo spoedig mogelijk door te geven.
Tot wanneer kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Mocht u het afleveradres willen wijzigen dan is dit mogelijk voor dat u akkoord hebt gegeven op de proefdruk en de orderbevestiging. In dit stadium is u bestelling namelijk nog niet in productie genomen en kunnen eventuele wijzigingen gemakkelijker in het proces meegenomen worden.

Let op: Indien uw bestelling in productie is genomen en u wilt uw afleveradres wijzigen is het mogelijk dat uw bestelling al verzonden is. In dit geval kunt u het adres niet meer wijzigen. Om die reden verzoeken wij u een adreswijziging zo spoedig mogelijk door te geven.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Indien u liever uw bestelling op komt halen is deze mogelijkheid aanwezig. In deze situatie vragen wij u om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Jobo Promotions zodat wij hier rekening me kunnen houden en uw bestelling dus niet versturen. Anders worden hier voor u onnodige verzendkosten voor gerekend.
Kan mijn bestelling onder express verzonden worden?
Bij veel spoedleveringen worden bestellingen onder express verzonden. In dit geval wordt na het produceren de bestelling verzonden en de volgende dag voor 11 uur geleverd. Dit om de bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Mocht u ook een bestelling onder express geleverd willen hebben dan kan dat.

Let op: Aan een dergelijke wens zitten mogelijk extra kosten verbonden.
Tot wanneer kan mijn bestelling onder express verstuurd worden?
Wanneer u een zending onder express wilt ontvangen zal dit tijdig doorgegeven moeten worden. Dit kan doorgegeven worden tot op het moment van verzending. Indien de vervoerder de zending heeft opgehaald is het niet meer mogelijk om er een express zending van te maken. Vandaar adviseren wij om een express zending aan te geven voor dat u akkoord geeft op de orderbevestiging.
Kan mijn order ook als spoedorder behandeld worden?
Indien u uw order met spoed nodig heeft, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen via 0418-511972 zodat wij hier nog op tijd rekening mee kunnen houden en hier dus op in kunnen spelen. Zowel voor reguliere als voor spoed orders kunt u uitermate goed terecht bij Jobo Promotions.
Kan mijn bestelling ook naar het buitenland verstuurd worden?
Jobo Promotions heeft een groot klantennetwerk verspreid over verschillende landen. Mocht u een bestelling in het buitenland geleverd willen hebben, dan is dit zeer goed te realiseren. U kunt het gewenste afleveradres doorgeven door dat in het ‘opmerkingen’ veld in te vullen, te bellen of een mail te sturen.
Wanneer kan mijn bestelling op zijn vroegst geleverd worden?
Als alles mee zit is de volgende situatie van kracht: U besteld bijvoorbeeld op maandag voor 11 uur. Uw bestelde producten zijn de volgende dag bij ons in huis. De order wordt ingepland om op woensdag te produceren en te versturen. Donderdag wordt uw bestelling bij het gewenste afleveradres aangeboden.

Let op: Bovenstaande situatie is van kracht wanneer alles goed gaat. Het is namelijk mogelijk dat het product dat u besteld niet bij onze leverancier is. Dit houdt in dat het langer duurt voor uw artikelen bij ons zijn en dat het daarom ook langer duurt voor dat uw order geleverd wordt. Op de orderbevestiging staat vermeld wanneer uw bestelling verzonden wordt of wanneer u de bestelling op kunt halen.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Jobo Promotions hanteert GRATIS verzending voor bestelling binnen Nederland en België (Express zendingen* uitgezonderd).
De kosten voor een Express zending bedragen €20,- per doos.
Voor afleveradressen buiten Nederland en België worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van het afleveradres.

Mocht er onduidelijkheden zijn of mocht je vragen hebben naar aanleiding van het bovenstaande, neem dan contact met ons op.

Betalingen

Via welke manieren kan ik betalen?
Wanneer u uw order moet betalen kunt u dat op de volgende manieren doen:

• iDeal: Door middel van iDeal komt u in de website omgeving van uw eigen bank, zodat u in een vertrouwde omgeving het te betalen bedrag gemakkelijk kunt overmaken.

• Overboeking: Bij deze methode krijgt u een mail met de bankgegevens van Jobo Promotions, waardoor u zelf het te betalen bedrag naar ons kunt overmaken.

• Contant betalen: Het is mogelijk om bij het afhalen van uw bestelling, uw factuur te betalen. Wel verzoeken wij het vooraf aan te geven dat u dit wenst. Tevens willen wij verzoeken of u het te betalen bedrag in dit geval gepast kunt meenemen.
Tot wanneer kan ik betalen?
Indien u een nieuwe klant bent moet u eerst zorgen dat het te betalen bedrag naar ons overgemaakt is voor dat wij uw order in productie nemen. Mocht u al klant bij ons zijn, dan heeft u 14 dagen te tijd om het te betalen bedrag over te maken. Ondertussen wordt uw order wel in productie genomen.
Moet ik van te voren betalen?
Alleen wanneer u een nieuwe klant bent, moet u het volledige bedrag betalen voordat uw order in productie genomen wordt. Indien het te betalen bedrag overgemaakt heeft zullen wij de bestelling in productie nemen.

Let op: Als u een nieuwe klant bent en u heeft nog niet betaald, kan het zijn dat de afgesproken levertijd niet gehaald kan worden.

Ruilen en Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Onbedrukt textiel mag geretourneerd worden binnen een periode van 14 dagen na ontvangst goederen.
Mits in de originele verpakking, ongewassen ten einde een juiste afwikkeling te kunnen garanderen.
De goederen moeten op eigen kosten retour gestuurd worden naar:

Jobopromotions
Handelsweg 3
5331 PS Kerkdriel

Omdat wij geen voorraad houden en de textiel elders bestellen rekenen wij bij het omruilen van artikelen verzendkosten naar de ontvanger.

Voor vragen omtrent onze retour procedure neem vrijblijvend contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Jobo Promotions zijn wij voortdurend bezig om de kwaliteit en service van het bedrijf te verbeteren. Vandaar willen wij het ook graag weten wanneer u een klacht of opmerking heeft. Indien u een klacht of opmerking verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen door middel van email: info@jobopromotions.nl of tel: 0418-511972. Tevens kunnen wij dan de mogelijkheden van het retourneren van uw bestelling overleggen met u.

Als de maat of de kleur van het onbedrukte artikel dat u hebt ontvangen niet naar wens is, dan kunt u het artikel altijd retourneren.

Bedrukking

Druktechniek - Zeefdruk
Het principe van de zeefdruktechniek is doordruk. Een stuk fijn gaas van zijde, polyester of staal wordt over een raamwerk gespannen. Het zeefdrukraam wordt vervolgens voorzien van een lichtgevoelige laag die door middel van een positieffilm belicht wordt. De op het positief aanwezige donkere vlakken worden bij het ontwikkelen weggewassen zodat doorlatende plekken op het zeefdrukraam ontstaan, waar de inkt doorheen gedrukt wordt.

Men brengt de inkt op het raam aan en smeert deze met behulp van een rakel uit, waardoor de vorm van de sjabloon op het te bedrukken voorwerp (de beelddrager) wordt afgedrukt. Deze techniek kan herhaald worden met verschillende kleuren en vormen die naast elkaar of over elkaar worden gedrukt. Het principe is vrij eenvoudig maar doordat zeefdruk inzetbaar is op alle gebieden waar iets te bedrukken valt wordt het ingewikkelder. Ieder materiaal heeft verschillende eigenschappen en voor verschillende materialen heeft men verschillende soorten inkt nodig.
Druktechniek - Transferdruk
Transferdruk is een bedrukkingstechniek, die speciaal geschikt is voor flexibel materiaal. Transfers worden separaat gefabriceerd en vervolgens d.m.v. een hittepers op het textiel aangebracht.

Hoogwaardige kwaliteit
Al onze transfers zijn van een hoogwaardige kwaliteit ze zijn voorzien van een specifieke lijmlaag en hebben een uitstekende wasechtheid. Een ander groot voordeel van transferbedrukking is de mogelijkheid tot het bedrukken van ongebruikelijke plaatsen op een textielproduct. Denk aan een mouwopdruk op een t-shirt of een opdruk op een tas.
Borduring
Borduren geeft uw kleding een luxe uitstraling

Met behulp van naald en garen wordt uw ontwerp of logo genaaid op textiel. Om een afbeelding of logo te borduren, moet het ontwerp omgezet worden in een borduurprogramma.
Borduren heeft een luxe uitstraling en is erg duurzaam, bewerking is mogelijk voor zowel tekst als een logo. De kleding kan op hoge temperaturen gewassen worden zonder dat de borduring beschadigt.


LET OP: Als de artikelen geborduurd zijn, blijft er een afdruk achter van de zogenoemde borduur-ring. Dit was je er na een wasbeurt uit.

Privacyverklaring

Hebben jullie een privacyverklaring?
Onze privacyverklaring vind je onderaan pagina onder het kopje Jobo Promotions (grijze footer).
Copyright 2019 Jobo Promotions Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Online Identity Webontwikkeling